جبران خلیل جبران

سخن بزرگان

جبران خلیل جبران

سخن بزرگان

افشاگری یک عضو نادم مرکزی تحکیم



به گزارش روزنامه کیهان :یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی شریف بعدازظهر دیروز با حضور در دفتر روزنامه کیهان از ابعاد تازه نقشه شوم عناصر ضدانقلاب پرده برداشت.
این عضو دفتر تحکیم که می گفت با مشاهده برخی از مسائل و دست های پشت پرده به شدت دچار عذاب وجدان شده است با اشاره به جلسه چند شب پیش تعدادی از اعضای دفاتر تحکیم وحدت- شاخه غیرقانونی- دانشگاه های تهران، به حضور افراد بدسابقه و افراطی اشاره کرد و گفت: در این جلسه برخی اعضا علناً اعلام می کردند که دستور دارند اسفندماه امسال در یکی از دانشگاه ها ماجرایی شبیه به کوی دانشگاه ایجاد کنند.
این عضو دفتر تحکیم وحدت که نخواست نام وی در گزارش کیهان درج شود، افزود: برخی از حاضران با گرایش های کاملاً لائیک و ملی- مذهبی بودند و حتی یکی از آنان (از دانشگاه شریف) در کمال وقاحت پیشنهاد داد در صورتی که تدفین شهدا با موفقیت انجام شد، همان شب بر سر مزار شهدا حاضر شویم و...
وی افزود: حاضران در آن جلسه تأکید داشتند یا با تحریک احساسات نیروهای مذهبی دانشگاه و یا از طریق خودزنی یکی از دانشجوها و ایجاد جو در خوابگاه ها همزمان با شب چهارشنبه سوری باید نقشه اصلی را به اجرا درآورد.
این عضو دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با کیهان با اشاره به این مطلب که طرح نقشه اصلی همان شب عنوان نشد، افزود: صبح دیروز و در جلسه شورای مرکزی تحکیم شریف، از طریق تلفن به دبیر انجمن اسلامی اطلاع داده شد که با توجه به حمله روز قبل به رئیس دانشگاه مظلوم نمایی یا خودزنی مؤثر واقع نخواهد شد وی افزود: قرار بر این شد که در دانشگاه تجمع آرامی برگزار شود و پس از جمع شدن دانشجوها و رسیدن سایر نیروها از خارج دانشگاه به بهانه درگیری با اعضای بسیج، جو متشنج شود و درگیری ها به طور پراکنده در کل محوطه دانشگاه شکل گیرد.
عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم ادامه داد: در تماس های ظهر دیروز با دبیر انجمن اسلامی دانشگاه ها، اعلام شد که نقشه اصلی به آتش کشیدن ساختمان ریاست دانشگاه، با توجه به هم جواری این ساختمان به خوابگاه های دانشجویی، و سپس کشیده شدن این حادثه به داخل خوابگاه ها است.
این عضو دفتر تحکیم با ابراز شرمندگی از تبدیل دفتر تحکیم وحدت به پایگاه خشونت گرا و معاندین نظام گفت: قرار بود با حضور خبرنگاران خارجی همزمان با ورود احتمالی نیروهای انتظامی و نظامی به داخل دانشگاه، این ماجرا که به طور حتم به ضرب و شتم و خشونت کشیده می شد، به طور زنده برای خارج از کشور پخش شود.
عضو دفتر تحکیم وحدت دانشگاه شریف با ابراز ندامت از رفتار اعضای این تشکل گفت: اعضای دفتر تحکیم وحدت صرفاً به عنوان پیاده نظام و مجری در این ماجرا نقش داشتند و همه برنامه ها از پایگاه های خارج دانشگاه مدیریت می شد!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد